Klar for ut å spise ved Tower Bridge.

 Litt bilder av utsikten...
 Dickens Inn, hadde reservert bord der for kvelden, kjempe god mat og service, anbefalder det til alle, og prisene var heller ikke gale..

Fin utsikt over havna..

 Oss to<3

Min kjekke kjæreste <3

Den deilige maten vår:




Risotto og gratinerte sopp til forett, ribeye streak til hovedrett, sjokolade fudge kake og ostekake med is til dessert og en god hvitvin.

Etter maten gikk vi en tur på London bridge <3



Ble ingen rakatter på oss, i London er det offentlig oppskytning og vi måtte stått tre-fire timer i store folkemengder for å vente, orket ikke det.,var en koselig kveld likevel, selv om vi gjerne skulle sett rakattene...

Men høydepunktet på kvelden:
Når vi kom til hotellet utpå kvelden fridde min kjære til meg og jeg sa selvsagt "ja" , det var en koselig slutt på det gamle året og start på det nye , klokken tolv norsk tid :)

Vært et innholdsrikt år for oss med huskjøp og det som er, veldig koselig!
Gleder meg til fremtiden<3

<3

Godt Nytt År!!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar