Lille Romeo og på tur ved Hove camping..
Gikk også på Bjellandstrand, aldri gått der før, gikk tur på rullestenene og spiste på Bjellandstrand gård etterpå,
198,- for søndagsbuffet , god mat og ikke så gal pris, synes jeg...


Min kjære og svigermor på tur:-)


Etterpå sto kaffe og eplepai hos oss for tur, ble en dag med MYE spising!
 Eplepai, lagde den forje søndag når svoger og familien var på besøk, og tror den falt i smak denne søndagen også...
 Fått påskeliljer i hus også ... ;-) liker å ha litt blomster og planter rundt meg, selv om jeg ikke alltid er like flink til å få de til å holde seg like fine ;-)


Håper alle har en fin helg og får en fin uke, jeg er fornøyd og tilogmed fått mange penger igjen på skatten!!! :-))) Håper uken fortsetter like bra...

1 kommentarer:

Yvonne sa...

Hei på deg! Så flotte bilder! Eple paien ser kjempe god ut!! Ha en fin kveld videre!! Klem fra Yvonne.

Legg inn en kommentar