Kunne tatt flere bilder fra ting jeg allerede har, men det kommer :-)

Vil dele gårdsdagen middag med dere, gøy å prøve oppskrifer man ikke har prøvd før og igår
lagde jeg koteletter med en spansk vri...

Stekte koteletter, tok de vekk mens jeg stekte paprika, hvitlølk, chilli, sorte oliven,
agurk (de hadde ikke squach på butikken, men egentlig det man skulle bruke ifølge matprat...) , dette freser man litt før man tilsetter 1,5 dl hvitvin, eller cider. Ettersom denne oppskriften ble tatt litt på sparket var cider det eneste jeg fikk handlet på butikken (men dette fordamper jo, gir bare litt god mat på grønnsakene..)

Hadde urtebaguetter til middagen...
Litt uvant å ikke ha ris eller poteter til middagen, men ble god og mette begge to :-)

Oppskriften finner du her:
http://www.matprat.no/sunn/sunne-oppskrifter/sunne-oppskrifter-god-samvittighet/koteletter-med-spansk-vri/

Har vært på jobb inne idag, men hørt det har vært kjempe fint vårvær idag, håper det varer, skal ha to feriedager torsdag og fredag og hadde vært deilig med fint vær i feriedagene.. Merker jeg blir ganske deprimert av grått og trist vintervær..

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar