Har truffet Tove idag , en god vennine, drukket god iskaffe på LeCaffe og hatt noen koselige runder med mest vindushopping ;-)
Veldig koselig å treffe henne igjen... Var også innom Glitter og besøkte min gode eks-kollega Alice som jeg ikke har fått snakket med på en stund, koselig :-)
 

Men selv om det ble mest vindusopping kjøpte disse bokstavene på Kremmerhuset, M for Monica og B E for min samboer Bjørn Egil....
29,- kroner stk. koster disse bokstavene og tegnene...

Handlet også en blondetopp med matchende ørepynt til, begge fra Cubus, prøvde en del blondetopper, men mange ble for korte for meg, er jo inn med korte topper nå og highwaiste bukser, men ble denne denne gangen.... Håper de er like fine sammen som jeg så for meg i hodet... :-)
Hva synes dere...?
 Følger dere moten med korte magetopper nå som våren er kommet?
Har ferie noen dager nå, håper og må slappe av og bruke disse dagene godt til det!!! Ikke alltid så flink til å slappe av, bruker gjerne tiden på å finne ting "" gjøre, og sånn kan man ikke ha det i lengen....
Ser frem til kvalitetstid med min kjære, venner, Amigo og Romeo <3

Våren er jo allerede kommet, tenkte bruke noen timer ute i naturen søndag, så får håpe været holder seg fint de neste dagene også...
Ønsker alle en fin slutt på uken og God Helg!!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar