vil vise dere hva han tok med seg hjem til meg, virkelig slått på stortromma, det hadde jeg ikke forventet idet hele tatt, koselig da :-)
Tight treningsbukse jeg har ønsket meg lenge, Nike med rosa stripe
på sidene, den likte jeg godt...
med matchende tshorte.. Han har vært flink ;)

Escada parfyme ,Ocean Lounge, gøy å prøve en ny duft, og parfyme ønsket jeg meg... :))
Victoria Secret lipgloss...

Leopard mobil deksel, jeg er veldig glad i leopard mønster, ikke på interiør og sånt, men på litt detaljer og div..

Godt min kjære er hjemme igjen, jeg er ikke vant å være alene på natten sånn, men er vel en vanesak det og... Hatt godt selskap i tre venniner og hundene er jo også veldig godt selskap da ;)

Ønsker alle en fin slutt på uken og god helg!!
Nå blir det litt Videregående pris og produkt lesning, kurs på jobben mandag og må få inn litt informasjon før det, gøy å lære noe nytt...

2 kommentarer:

Anette sa...

Jammen heldig du:)) Fine ting:)

Fabelaktig sa...

Takk for koselig kommentar inne hos meg!

Så herlig med presanger :)

Ønsker deg en fin onsdag. Jeg skal hjem til mamma og få ordentlig vietnamesisk i dag - gleder meg!
klemklem

Legg inn en kommentar