Min kjære og en av valpene.
Synes han kledde den godt, selv om vi får nøye oss med våre to... ;-)


Nysjerrig på mine to hunder som var med, de var ikke interessert i å leke med hverken moren, eller valpene, de er sære ... ;-) Som dere ser måtte de ha jakke på de idag, var mye ute og mange minus...
Mor og barna sover...
Ute å lekte litt... :-)

Disse to valpene er ikke solgt enda... En uke til de er leveringsklare... Kjempe fine valper...


Ta kontakt om du er interessert i nr. til eier :-)
Utennom koselig valpebesøk har vi gått en liten luftetur med hundene på hjemveien før middagsbesøk av svigermor, min kjære lagde god rådyr middag til oss.... Får håpe på god jaktlykke til neste jaktsesong igjen for det var godt.. :-) litt mildere smak enn elgekjøtt, selv om jeg liker det også godt...
Håper alle har hatt en kjempe fin søndag i kulda... :-)

2 kommentarer:

sylvia sa...

hei,
nydelige valper,
men vi hr nok med vår Timmi og pus,
men skjønne er de,
du maser da ikke, men du skjønner at jeg fikk selv hjelp til å få den bakgrunnen, å hun har sluttet å blogge nå, men vet hun trykket på merket helt til venstre oppe, å så var det noen koder å greier som kom på e-post,
jeg kan ikke dette,
håper du finner noen som kan,
ja vet om noen som jobber der ja,
noen av min datters venner og min nabo, kanskje den eldste av dere som jobber der, går av nå snart..
ønsker dere en fin dag.
klem

Sunshine sa...

Så skjønne valper :)

Legg inn en kommentar