Går til en veldig flink lærling, Camilla på Nikita Amfi arena, hun anbefalder jeg :-)


 Ikveld har vi besøk av Ellen.... Lagd mat og slappet av foran tv hele kvelden... Koselig :-)

Romeo er veldig glad i Ellen <3  :-)
Gode leke kamerater ;-)
Faktisk funnet ut nylig at de er fettere, det var morsomt, de har levd sammen hele livet sitt uten at jeg viste de var fettere ....

Har hatt en ganske grei uke, noen ting har ikke gått etter planene, men sånn er det bare av og til...
Gleder oss til Venners venner fest idag med folk min samboer har gått på barneskole /ungdomskole med, kommer en del jeg kjenner litt også, det blir nok gøy, selv om jeg tar det helt rolig..

God helg videre!!

2 kommentarer:

Yvonne sa...

Heisann. så artig da=) dere må kose dere! fine bilder=)
Klem fra Yvonne.

Sunshine sa...

Fin du er på håret:) Men det er du jo alltid;) Klem

Legg inn en kommentar